onsdag 19 september 2007

Kristallklara bilder

Bilder från gårdagens svenska tv-prisgala Kristallen. Återkommer med bildtexter när jag hinner (har ett jobb att sköta också, och Facebook).
Ovanför sitter Jan-Erik Henriksson (Scanpix) i pressrummet. Det serverades bara onyttigheter. Om det har att göra med TV3:s sötsliskiga utbud att göra låter jag vara osagt.

Min vän Ulrik Peterson på "Kobra"-redaktionen ger en... seriös kobralook.

"Leende guldbruna ögon"-gänget kom till Globens annex ståndsmässigt: I Lennartz dansbandsbuss. Tv-serien var ju helt underbar.

Timmarna innan galan körde jag nästan över Rachel Molin med barnvagn i Götgatsbacken. Nu höll jag på att i vimlet krocka med henne med kamerastativet. Men jag tror inte hon kände igen mig från tidigare.

En Bolibompabil kommer lastad full av SVT-profiler.

Robert Aschberg deltog i en riggad vattenattack. Men den var snyggt iscensatt.

Ståupparen Måns Möller stod för vattenattacken. I tangakalsonger påstod han också att en del gör allt för att synas.


Synd att bilden var suddig. Tur för komikern vars skinkor var håriga och prickiga.
Kvällens webbtv-inslag finns hos SvD.