måndag 24 februari 2014

Segerfesterna

Elsa tog de två till final igen. En lågoddsare men ändå. Hon följer upp sina perfekta förutsägelser.



Skumpafirandet skilde sig åt på efterfesten. Anton Ewald sprutade och vaskade skumpa över Aftonbladets reporter.
Alcazar höll igen. Sparade på dyra droppar och hällde fint upp till alla som ville ha. De tänkte inte spruta för en bra bild och vara "osympatiska" med att dränka journalister och fotografer med dryck. Respekt.

Jag lämnade vackra Ö-vik mot Stockholm med en massa missflyt. Femmilen har jag missat på vägen till Umeå och under hockeyfinalens sista period befann jag mig ovan molnen.
Kunde kanske bett flygkaptenen referera? Men Tre Kronor var ju stekta ändå.


- bloggar med min supersmarta iPhone

- nyhetstips eller kommentarer mejlas till marko.saavala@tt.se