torsdag 1 november 2007

Bilder från Idollägret

- Jag är så glad att jag har er och inte mitt band.
Daniel Karlsson på dagens repetitioner. Han är väldigt nöjd med studiobandet.
Han ska sjunga Britney Spears genombrottslåt "Baby one more time" på fredag och hylla henne på en t-shirt. Jag sätter en slant på "Leave Britney alone"-tröjan som Marie Picasso bar i dag.

Sam Hagberth ställer alltid upp på en bild. Även om han måste smajla mitt under en kvällstidningsintervju.

Amanda Jenssen är en fröjd för ögat. Tobbe Ek på Aftonbladet måste blunda åt charmen hon utstrålar.

En manlig reporter på Aftonbladet, nämner inga namn, blev så till sig av Marie Picassos version av "Always on my mind" med Elvis att han grät. Direkt efter repetitionen gick han och la en hand på hennes axel och sa:
- Jag måste bara säga...
Och sedan sprack hans röst. Tårarna kom. Sedan grät också Marie. Puh.