söndag 14 februari 2010

Efterfesten i bilder

Här är jag med musikproducenten Peter Boström. Jag känner honom på håll. Tills nu.
Han är nämligen också tvillingpappa och jag har kommunicerat en del med hans flickvän Evelina via våra tvillingbloggar. Här hittar du hennes blogg.
Han står bakom gårdagens vinnarbidrag "Manboy"´och var således på strålande glatt humör på efterfesten.

Måns Zelmerlöw säger att han kan indentifiera sig med Eric Saades genombrott. Skillnaden är väl att Eric går från totalt okänd till känd. Måns genombrott med "Cara mia" 2007 föregicks ju av "Idol"-tiden.
På festen fann de varann på dansgolvet. Klockan är här sent sent på natten.

Eric Saade med sin pappa tror jag att det är. Det var fest fest fest i natt. Jag jobbade till sent men hann stämma av festläget.
Här och här hittar du några av mina vinnarinslag som GP valt att publicera i natt. Eller här hos Sydsvenskan.