fredag 11 september 2009

Hysteriskt överspänt runt Tokio Hotel

Tokiga Hotel har det kissnödigaste management jag mött. Överspända tyskar har jag fått rapporter om under senaste Sverigebesöket i veckan stod och bevakade vår kameradisplay under videointervjun.
Två personer kollade så att vi, TT, inte zoomade in på någon av medlemmarna i rockbandet Tokio Hotel. De stod över axeln på vår kameraman och spejade. Jag skulle aldrig ha ställt upp på det.
För ett år sedan jobbade jag med ynglingarna. Här ett blogginlägg från det tillfället då jag oskyldigt brände av ett kort på mobiltelefonen bakom videokameran. Efteråt kom tyskarna och ville att jag skulle radera bilden jag tagit med mobilen.
Jag vägrade. De ville ha ett löfte om att jag inte skulle publicera fotot någonstans. "Jaja" sade jag och lade ut det på min blogg för att ni skulle kunna jämföra. Varför fick jag inte ta ett kort från samma vinkel som jag stod och filmade rörligt. Vad är skillnaden?
Jag tror att killarna i Tokio Hotel är jättetrevliga killar men deras entourage suger...