lördag 29 oktober 2011

Hög på Markodagen


Festen är över. Vilket partaj i går.
Jag är så nöjd.
Min 40 års fest blev allt och lite till.
Ett 50-tal vuxna och 20-tal barn gjorde kvällen på Herrängens gård oförglömlig. Höjdpunkter är att så många kunde komma. Att gästerna var så glada. Och gillade maten.
Jag fick presenter som wiskey- och chokladprövning, champagne, blommor, cykelkläder, blommor, presentmat på E-types vikingarestaurang och en privat hälsning på video från eurodiskon siste riddare.
Jag missade Idol under gårdagskvällen men fick vacker spontansång av förste vinnaren Daniel Lindström och hans fru Therese Lindström. TT Spektras vackraste penna framförde en briljant version av Septembers "Satellite".
Min videofrågesport blev en svår nöt. Tack till Martin Lindell, Patrick Ekwall, Eric Amarillo, Peter Jihde, Anders Britts och Elsa Säävälä som medverkade i den. Den blev kul.
Ett litet järngäng, bland annat mina bröder Niklas och Sten (bilden överst), sjöng karaoke och dansade tills det bittra slutet.
Nu är jag 40.
Tack till alla som uppmärksammat Markodagen. Den blev fantastisk. Ett minne för livet.