onsdag 7 november 2012

Dyr gratis fotokalender






En gratis fotokalender. Den kan i slutändan kosta 227 kronor.
Grattis!
Okej, lite naivt hade jag väl tänkt mig pynta kanske dyrt för frakt. Men att notan hamnade på över 200 spänn.
Visserligen med ett frivilligt tillval av ett "exklusivt glansigt papper" för 36 kronor.
Men att bara överföra 13 foton kostade mig 30 kronor. Vad var det som kostade där?
"Rutnät i gråskala" ingick. Tur att det inte var 50 dyra nyanser av grått.
Under beställningsproceduren var jag tvungen också att ta mig igenom 47 olika fantastiska erbjudanden. Kaffekoppar, tröjor och namnetiketter till extremt fina priser.
Jag beställde ändå. Tog mig igenom ockerträsket. Lite bitter.
God jul farmor, kalendern är din, gratis, om jag nu inte ska ha pröjs för bensinen från Stockholm.
Och god jul Vistaprint!





- bloggar med min supersmarta iPhone
- nyhetstips eller kommentarer mejlas till marko.saavala@tt.se