fredag 25 januari 2013

Får pippi på schlagerfågeln





Jag kanske tar den här tävlingen för på stort allvar. Men har man fått pippi på tidningen Metro?
Fågeln Melo ska tydligen flaxa runt i schlagercirkusen de närmaste sex veckorna.
Den här "roliga" sångfågeln ska göra webbtv, blogga och få utrymme i papperstidningen.
Hen ska jag förmodligen stå och trängas med i presslägret.
SVT som på senare år städat upp, gallrat och delat upp medier och fans får nu spotta fjädrar ur mun.
Jag tycker det är horribelt. Skämmigt för hela branschen.
Någon som kan sätta upp en fågelskrämma i green room? Fråga Christer Björkman.
Jag känner för att anlita en kungsörn som får gripa tag och flyga bort fågelfäet.



- bloggar med min supersmarta iPhone

- nyhetstips eller kommentarer mejlas till marko.saavala@tt.se