söndag 27 januari 2013

Så sjukt sjukt

Se på fan. I dag har vi feber igen.
Fanny fick en vecka på dagis. Sedan så är det dags igen.
Vi är så trötta på snorandet, hostandet och febern. Varför ska Fanny få feber igen?
Lämna oss du dumma bassiluskan!

Jag snorar till förbannelse. Lite bättre i dag. Men långt ifrån friskförklarad. Långt ifrån träningsklar.
Men bokad för skidlopp. "Roade" mig med att anmäla mig till ett Vasaloppsgrundande seedningslopp i Norrort om två veckor. Vore väl själva fan om man inte kan stå på ett par skidor då.
Ni anar säkert min frustration. Särskilt när det är svordomar med i skrift. Svär nästan aldrig annars - inte ens verbalt.
Men fan fan fan vad jag är trött på förkylningar.


- bloggar med min supersmarta iPhone

- nyhetstips eller kommentarer mejlas till marko.saavala@tt.se

#blogg100