torsdag 30 maj 2013

Dansa med Gopro



"Så dansar en vinnare, så dansar en vinnare - kyss mig nu, kyss mig nu"
Markoolio går i spinn med en vår Goprokamera på huvudet. Se inslaget ovan.
Jag älskar den flexibla lilla kameran. Så även Marko Lehtosalo som psykade, eller skojade, med Oscar Zia när vi testade en filmsnutt. Allt hörs inte i inslaget men Markoolio ber Oscar om en kyss. Vilket han inte fick.
Ett noll till Marko.
I morgon är det final i "Let's dance" i TV4.
Jag har fått en hemläxa över helgen. Högst frivillig. Inköpschefen av kameraprodukter på TT lassade på mig en ny Goprokamera - värstingen Gopro Hero3 Black Edition. Kungen av actionkameror.
Massor av tekniska finesser som slowmotion, timelapse, fjärrkontroll och Wifi. Shit asså!
Jämfört med vår gamla Gopro är den behändigare, snyggare, bättre kvalité och bättre knäppning av höljena (på den gamla fanns för många lösa små bitar).
Nu har jag inte längre Markoolio att testa den på. Men jag är ganska säker att den kommer att sitta på huvudet på en annan men mindre dansant Marko.



- bloggar med min supersmarta iPhone

- nyhetstips eller kommentarer mejlas till marko.saavala@tt.se