torsdag 23 juni 2011

Söt när jag sover

Jag har tidigare ältat det på bloggen. Men nu hoppas jag på lite interaktivitet.
Jag söker lite svar. Tolkningar.
Varför har jag, eller andra kanske för den delen, som tics att finna stort välbehag i att efter sömn höra hur man låtit och sett ut.
Som mest nöjd och tillfredställd är jag om jag andats djupt, utan att snarka dock, och sett avslappnad och lugn ut. Helst med armen över ögonen.
Dålig respons ges om jag hör att jag snarkat, vilket jag med bestämdhet hävdar att jag inte gör, eller oroligt rumlat runt i sängen.
För kännedom fick jag höra efter dagens tupplur på eftermiddagen att jag såg fridfull ut och hade en tung släpande andning.
Tyder på en lättad och semesterfirande person, eller hur?


- Använder applikationen BlogPress från min smarta iPhone