torsdag 19 juni 2008

Facit på horoskopet

Tidningarna brukar under den här årstiden drabbas av sommartorka på nyheter och uppslag. Jag tänkte på min blogg ta upp en serie inlägg som får gå under det epitetet. Alltså idéer som fått redaktionen att tänka till kreativt. Något att "fylla ut" tidningen med. För mig att blogga om i bristen på andra händelser.
Vi börjar med att kolla upp horoskop och se hur det blev i verkligheten. Horoskopen är hämtade ur Aftonbladet.
Här följer facit för onsdagen som skulle ha bjudit på livligt kärleksliv och bra köp:
Jag köpte en gräsklippare i veckan som jag under gårdagen provade. Den hostade, spottade ut olja och bolmade ut rökridåer som förde tankarna tillbaka till en militärövning i lumpen. Ett bra köp visserligen men jag hade i för mycket olja. Visst fanns där tankar om det här var ett bra materiellt beslut.
Livligt kärleksliv? Efter utspelningen av ryssen kändes det inte riktigt som det var läge för det känslomässigt.
Trevligt? Nä.